1. Czy działacie również w święta?
Jeszcze jak! Nie pobierzemy od Państwa żadnej dodatkowej opłaty.
2. Czy mogę zamówić usługę z dojazdem?
Tak! Większość usług wykonujemy u klienta na miejscu. Wystarczy, że zapewnisz dostęp do prądu i wody. Nie musisz wynosić mebli – ogarniemy to na miejscu.
3. Czy myjecie auta mobilnie?
Mycie zewnętrzne auta wykonujemy tylko w naszym studiu. (Odbiór osobisty lub Door to Door)
4. Czy mogę zlecić tylko jedną rzecz?
Tak, ale minimalna wartość zlecenia to 80 zł.
5. Ile trwa czyszczenie auta lub mebli?
Zależy od zakresu prac. Sofa czy narożnik to około 1–1,5 godziny, auto – zależnie od wybranego pakietu Czyszczenie może się przedłużyć, jeśli plamy są ciężkie do usunięcia.
6. Czy muszę coś przygotować przed wizytą?
Tylko dostęp do prądu i wody. Resztę ogarniamy sami – nie musisz nic przestawiać, odsuwać czy szorować wcześniej.
7. Czy mogę zapłacić kartą?
Na ten moment przyjmujemy płatności BLIK, przelew i gotówkę.
8. Czy dojeżdżacie poza miasto?
Tak, jeśli dystans nie jest daleki, to dojazd jest gratis.
9. Czy używacie bezpiecznych środków?
Tak, nasze środki są profesjonalne, bezpieczne dla dzieci, zwierząt i alergików. Nie zostawiamy tłustych ani lepkich plam.
10. Kiedy najlepiej się umówić?
Im wcześniej, tym lepiej – szczególnie w weekendy. Najłatwiej dogadać się przez telefon lub wysyłając SMS.
Twoje pytanie nie znalazło się na liście? Skontaktuj się z nami!
kontakt@softcleaners.pl
tel: +48 888 171 439